Municipi: Igualada
Tasques a desenvolupar: Tasques d'auxiliar adminitrativa: Atenció telefònica, arxiu de documents, albarans, factures, redacció pressupostos i gestions al banc.
Capacitats requerides: L'empresa cerca una persona sobretot discreta i metòdica. Domini de les dues llengües: català i castellà i nivel d' ofimàtica mig -avançat. El contracte és parcial de 2 hores diàries.
Requisits
Requisits importants
- Experiència en l'ocupació - Categoria professional: Auxiliar
- Experiència en l'ocupació - 12 mesos
- Nivell acadèmic: Cicle formatiu grau mitjà
- Titulació: Cicle formatiu grau mitjà - Administració - Gestió administrativa
Requisits recomanables
- Català.
- Castellà.
Altres dades
Llocs a cobrir: 1
Tipus de contracte: Temps parcial: temporal
Durada del contracte: Més de 6 i menys de 12 mesos
Contracte prorrogable: Sí
Horari: Flexible
Data incorporació: 01/10/2015
Apuntar-se:
Ofertes de treball - Serveis Locals Ocupacio - Diputacio de Barcelona