Descripció anunci:
L’Observatori del Tercer Sector és un centre d’investigació especialitzat en el tercer sector, sense ànim de lucre i independent, amb la finalitat d’aprofundir i incrementar el coneixement sobre aquest sector i treballar per a la millora en el funcionament de les organitzacions no lucratives.
Les funcions seran:
Les funcions seran:
- Tasques administratives diverses.
- Seguiment de pagaments i cobraments
- Preparació i justificació de concursos i subvencions
- Recollida, organització i gestió de la documentació comptable per enviar a la gestoria.
- Relació operativa amb la gestoria.
- Preparació de convenis i contractes amb altres organitzacions.
- Organització de l’espai de treball.
- Col·laboració amb els equips de recerca per donar suport operatiu.
- Col·laboració en l’organització d’activitats docents, actes i jornades.
- Jornada a convenir, amb possibilitat de jornada parcial o completa
- Flexibilitat horària d’entrada i sortida
- Remuneració segons l’escala salarial pública de l’organització i perfil personal
- Possibilitat de contracte laboral, relació free-lance i/o compatibilització amb tasques en altres entitats
- Data límit d’enviament de CV: 31 d’octubre de 2015.
Requisits:
•Experiència mínima de 3 anys a l’àrea d’administració, preferiblement a entitats del tercer sector.
•Formació universitària o FPII (preferentment en estudis d’administració, económiques o ADE.
•Bon nivell en l’ús de les eines ofimàtiques i informàtica en general
•Bilingüe català/castellà
•Coneixements bàsics d’anglès
•Residencia a Barcelona
•Coneixements específics sobre gestió d’entitats (associacions, fundacions)
•Coneixements sobre els processos de les subvencions públiques
•Jornada a convenir
Es valorarà:
•Experiència en organitzacions del tercer sector
•Domini de programes informátics (ofimàtica, bases de dades…)
•Formació universitària o FPII (preferentment en estudis d’administració, económiques o ADE.
•Bon nivell en l’ús de les eines ofimàtiques i informàtica en general
•Bilingüe català/castellà
•Coneixements bàsics d’anglès
•Residencia a Barcelona
•Coneixements específics sobre gestió d’entitats (associacions, fundacions)
•Coneixements sobre els processos de les subvencions públiques
•Jornada a convenir
Es valorarà:
•Experiència en organitzacions del tercer sector
•Domini de programes informátics (ofimàtica, bases de dades…)
Entitat o associació:
Observatori del Tercer Sector
Observatori del Tercer Sector
Telèfon:
932 564 092
932 564 092