Laborateca

LABORATECA
Assessoria d'orientació laboral i de formació de l'Oficina Jove de l'Anoia

dilluns, 11 de gener de 2016

COORDINADOR/A DE COMUNICACIÓ A MINYONS ESCOLTES I GUIES DE CATALUNYA

Integrada a l'Oficina de Serveis Generals i dins del Servei de Comunicació de MEG, assumirà les següents tasques i funcions:

Coordinació del Servei:
  • Coordinació de les persones del Servei de Disseny i Comunicació, i relació amb els altres serveis de l’oficina.
  • Seguiment dels processos d’edició de publicacions de l’entitat.
  • Funcions de gabinet de premsa (redacció de notes de premsa, relacions amb els mitjans, elaboració del clipping de l’entitat...).
  • Control dels pressupostos.
  • Organització i coordinació d’esdeveniments i actes de MEG.
  • Lideratge i seguiment dels projectes de comunicació del moviment.
  • Control del procés d’execució de les publicacions de l’associació (revista El Correu, Monografies de l’escoltisme, llibrets...).
  • Creació i aplicació del Pla de Comunicació de MEG (intern i extern), imatge corporativa i llibre d’estil.
  • Capacitat de donar resposta a les demandes de continguts per part d’altres publicacions especialitzades.
  • Elaboració d’articles, publicacions i adaptacions de textos escrits.
  • Manteniment del contingut del web escoltesiguies.cat i webs associades (Fundació Josep Sans, Campaments i més, Brownsea,...), newsletter i presència a les xarxes socials.
  • Enfortiment de les comunicacions entre les diferents entitats amb les quals tenim relació.
  • Manteniment i control de la Base de Dades dels Mitjans de Comunicació.

Requisits:
  • Llicenciat/da en Periodisme i/o Comunicació Audiovisual.
  • Coneixement del paquet Office i LibreOffice, i domini d’eines de gestió de continguts web.
  • Coneixement d’edició de vídeos i fotografia.
  • Nivell C de català, amb perfecta redacció.
  • Capacitat de lideratge, gestió i coordinació d’equips.

Es valorarà:
  • Coneixement del moviment associatiu i, en concret de MEG, de l’escoltisme i el guiatge.
  • Experiència en departaments de comunicació, gabinets de premsa i/o comunicació corporativa.
  • Experiència en la coordinació d’equips.
  • Persona amb iniciativa, proactiva i amb capacitat de treballar de manera autònoma i organitzada.
  • Coneixements de programes informàtics: Photoshop, Gimp, InDesign, Font Manager, Acrobat...
  • Coneixement i domini de gestors de continguts web, així com les principals xarxes socials a nivell professional.
  • Coneixement d’idiomes: anglès nivell B2 i/o francès.
  • Carnet de conduir i vehicle propi.
  • Disponibilitat de flexibilitat horària.

Condicions laborals:
  • Incorporació: immediata.
  • Lloc de treball: Rambla Mossèn Jacint Verdaguer, 10 – Valldoreix (prop de l’estació de Ferrocarrils Catalans).
  • Contracte laboral a càrrec de MEG.
  • Retribucions segons escala de MEG.
  • Jornada laboral de 37,5 hores setmanals.

Termini d’entrega de CV: 20 de gener del 2016.

Envieu els CV a capexecutiu@escoltesiguies.cat

Podeu descarregar la convocatòria en pdf fent clic aquí.